Geplaatst: 05-02-2008 22:38
[98423]bij deze auto is bij het verwisselen van de gloeibougie s er eentje afgebroken.
mijn vraag is kun je deze er uit krijgen zonder dat de kop er af moet?
hij draaid wel iets maar zo zwaar dat hij afbrak.
groetjes Alfred