Geplaatst: 05-02-2008 22:54
[98424]De koppeling van deze bus is vervangen i.v.m. afgebroken diafragma veren.
Hierbij is een nieuwe complete koppelings set gemonteerd. (druklager drukgroep en koppelingsplaat)
echter is koppeld e auto prima momenteel alleen als je de koppeling half intrapt gaat hij piepen lichterlijk, maar goed hoorbaaar.
Weet iemand wat dit kan zijn?
ALvast Bedankt!