Geplaatst: 07-02-2008 22:18
[98548]Hallo,ik heb net een V70 2.4T gekocht amerikaanse uitvoering, en nu is mijn vraag of het mogelijk is om de configuratie van de het dashboard te veranderen van mijlen naar kilometers? zodat de totaal stand en de boordcomputer in km en evt in het nederlands zichtbaar zijn. En vraag 2 is of er wat betreft de distributieriem vervangen nog bijzonderheden zijn, van de volvo 850 motor/renault safrane 2.5 is mij alles wel bekend, (ben zelf werkzaam bij renault) Wat is overigens de vervangingstermijn van de riem? Vr Gr Dennis