Geplaatst: 31-12-2008 16:01
[118837]Deze auto stoot tijdens het rijden bij het loslaten van het gaspendaal.
Stationair loopt hij goed en hij reageert ook goed op het gas.
Bij onbelaste motor(stilstaand in de werkplaats) is van het schokken niks(nauwelijks) te merken.
* ontstekingsdelen vervangen
* gasklep schoongemaakt
* geen foutcodes te ontdekken
iemand enig idee?