Geplaatst: 02-01-2009 15:13
[118923]koppelingspedaal komt niet helemaal omhoog ,verder is deze bijna niet te doseren .
heb het hydraulisch systeem van de koppeling proberen te ontluchten cq door te spoelen
dit helpt niet ,ben bang dat de koppelings cilinder lek is .
heeft iemand hier ervaring mee???