Geplaatst: 03-01-2009 14:35
[119004]Goeiedag iedereen,
Ik heb een mercedes W124 waarvan de verwarming maar voor 1 deel werkt.
Het zit namelijk zo dat de verwarming aan de bestuurderszijde het wel doet
(inclusief het linkerdeel van het dashboard), maar aan de andere kant werkt
het compleet niet. Dit euveltje schijnt ook voor te komen bij BMW heb ik me
laten vertellen.
Wie heeft hier ervaring mee of heeft hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt,
Groetjes Jay