verwarming deels werkend!

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
230 ce
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2009 14:35

[119004]Goeiedag iedereen,

Ik heb een mercedes W124 waarvan de verwarming maar voor 1 deel werkt.

Het zit namelijk zo dat de verwarming aan de bestuurderszijde het wel doet

(inclusief het linkerdeel van het dashboard), maar aan de andere kant werkt

het compleet niet. Dit euveltje schijnt ook voor te komen bij BMW heb ik me

laten vertellen.

Wie heeft hier ervaring mee of heeft hier een oplossing voor?

Alvast Bedankt,

Groetjes Jay