loop slecht stationair

2 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-01-2009 16:35

[119229]hallo

wij hebben afgelopen zomer bij onze naaste buren in duitsland een espace 2.0 16 v gehaalt automaat, hier was bij een km stand van 84 000 km de motor kapot gelopen, dus hier heen gehaalt motor en alles laten reviseren alles weer in gebouwt maar nu loopt hij stationar soms heelemaal niet mooi al op me werk aan de clip gehangen niks kunnen vinden geen storingen gaskabel standen opnieuwe ingelezen nog steeds vervelend lopen iemand een oplossing? de stationair klep is al mooi schoon gemaakt.

ook schakeld de versnellings bak niet echt heel lekker geprobeert uptedate lukte ook niet ook wil de auto niet harder lopen dan 160 (dit zou kunnen tot 205) en schakeld de bak spontaan teruch naar de 3de versnelling bij 150 km/h

iemand een idd?