Geplaatst: 06-07-2008 0:09
[107341]heb al de bougies vervangen met kabels ,watertemperatuursensor en mapsensor. gasklephuis is gereinigd, stappenmotor schoongemaakt. hij loopt soms wel hard stationair 800/1200 rpm
auto is al diverse malen uitgelezen maar er zitten geen storingen in.
wat wel af te lezen is dat de atmosferische druk 750 is, zou dit er mee te maken kunnen hebben of niet.
en waar wordt dit dan gemeten? wat zou het nog meer kunnen zijn?
heeft iemand een idee voor de oplossing?