Geplaatst: 15-04-2008 18:10
[102887]We hebben deze motor (Cup blokje) onlangs helemaal gereviseerd. Alles zou in orde moeten zijn, echter wanneer de motor warm afslaat of word uitgezet dan start de auto niet meer - doet het altijd weer gewoon na enige tijd afkoelen. Startmotor gaat altijd op normale snelheid rond, motor geeft indien warm echter niet eens de kleinst 'pruttel'. Dat is tijdens het racen dus erg onhandig.
Wij denken wellicht een electrisch probleem?!
[url=http://img186.imageshack.us/my.php?image=vijverberg1za9.png][img]http://img186.imageshack.us/img186/1483/vijverberg1za9.th.png[/img][/url]