Geplaatst: 18-04-2008 18:32
[103068]Volgens mijn gegevens (leverancier) moet deze auto een orifice tube hebben?
Deze moet in de vloeistofleiding zitten HD, maar ik kan deze niet vinden, de leiding is vanaf de verdamper tot aan de accumulator (droger) los gehaald en geen orifice tube te vinden.
De dealer kan mij ook niet zeggen waar deze zich bevind?
Vandaar mijn oproep..
Het enige waar ik aan kan denken is dat de expansie door de accumulator wordt geregeld, gezien de vernauwing?