Geplaatst: 23-04-2008 18:18
Hallo allemaal,
Bij deze auto heel veel witte rook uit de uitlaat, geeft foutcode P0670 regelunit gloeibougieaansturing onjuiste werking. Is dit een sensor of de regelunit? Auto loopt normaal en start ook goed.
*** Wijngaard.