Geplaatst: 14-04-2008 23:36
[102849]tijdens het rijden heb ik geen vermogen. zet ik hem uit en start hem overnieuw dan heb ik wel weer vermogen maar het valt zo weer weg. Egr klep vacuumslangen en luchtmassameter vernieuwd zonder resultaat. wie kan mij helpen? of een tip geven. mvg. Alexander......