Geplaatst: 11-04-2009 19:30
[126513]hallo
hier net een probleem binnen gekregen
loopt op 3 cilinders maar slaat binnen 1 sekonde aan
enorm kloppend geluid uit motor
uitlaat geluid in inlaat
net effe een en ander bekeken
-- geen foutcodes
-- kleppen deksl gedemonteerd geen slijtage te bekennen
-- stekker verbinding op pompverstuiver aan geknepen
-- oliepeil op niveau staat onder de bovenste bocht op pijlstok precies op boven kant gearceerde vlak
-- geen druk op koelsysteem
-- olie is aflepen week ververst incl filter er zit 5W40 pompverstuiver olie op
-- geen longlife rijder elke 15000 km wordt de olie ververst incl filter
iemand aanbevelingen waar op letten of advies ?