Geplaatst: 20-04-2009 13:58
[127064]Goedemiddag
We zijn hier bezig met het vervangen van een distributieriem van een 2 liter benzinemotor.
Hierbij is de krukaspoelie verlopen, de merktekens bij de nokkenassen zijn aanwezig en staan op de juiste wijze geblokkeerd.
Hoe kan ik de krukas positioneren ?
Het betreft een automaat, we kunnen geen gat vinden voor de blokkeerpen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ruben