Geplaatst: 20-04-2009 8:02
goeiedag,
Na een stevige rit gemaakt te hebben met veel hoge snelheden is de turbo veel meer gaan fluiten..
Meneer zij dat dit voor die tijd lang zo hevig niet was..
Motor trekt goed, rookt niet en heeft geen foutcode's...
Zou eigenlijk de turbo gaan vervangen maar is dit nodig of zijn er nog andere bekende mogelijkheden???
MVrgr J