Geplaatst: 20-04-2009 21:18
[127091]Beste Collega's :
Wij hebben een peug 307 1.6 HDIF waarvan de koelventilator zeer lang "nakoelt" lijkt ook of hij snel aanslaat.
Gaat dan in de hoogste stand aan.
Bij uitlezen kwam alleen turbodruk sensor storing eruit,deze is vervangen.(Is de onderdruksensor,kon geen ander druksensor vinden,zoals bij de oude HDIs).
Weet iemand raad??
Zit wel een trekhaak onder met orginele kabel set (hoeft volgens de gebruiksaanwijzing niet ingeleerd te worden?!?!)
Elke idee is welkom.
Groeten John