Stuurhuisspeling , en slecht aanslaan warm

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
240
Type
Onderwerp
Motorcode
2,4 D
Eerste inschrijving
januari 1986
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-04-2008 11:56

[102984]Goedenmiddag heren ik heb hier laatst een wat oudere mercedes gehad 240D En die heeft nogal een ruime stuurspeling , is het een mogelijkheid om deze op te stellen ? Door de tandheugel aan te draaien of moet er iets vervangen/gereviseerd worden ?

Tevens schijnt de motor in warme toestand slecht aan te slaan , is deze uitgerust al met een temeratuur voeler voor de dieselpomp of niet?