Geplaatst: 17-04-2008 11:56
[102984]Goedenmiddag heren ik heb hier laatst een wat oudere mercedes gehad 240D En die heeft nogal een ruime stuurspeling , is het een mogelijkheid om deze op te stellen ? Door de tandheugel aan te draaien of moet er iets vervangen/gereviseerd worden ?
Tevens schijnt de motor in warme toestand slecht aan te slaan , is deze uitgerust al met een temeratuur voeler voor de dieselpomp of niet?