SGI injector 406 2.2 van 2001

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
EW 12 JP4
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-04-2008 19:56

[103004]Goh, nu heeft de Oldtimer toch zelf een probleem.

Ik ben in het gelukkige bezit van een 406 2.2 van 2001 met alle toeters en bellen die je je maar kunt bedenken.

En zoals het hoort rijd dit geweldig alleen , als ik stationair voor het stoplicht sta te wachten tot het weer groen is dan begint heel langzaam de motor te schudden en gaat hij zo zoetjes aan op 3 cilinders lopen.

Nou heb ik daar natuurlijk even wat testjes op losgelaten en ben tot de ontdekking gekomen dat dan één van de LPG injectoren niet meer mee doet.

Op benzine is alles O.K.

Nou zit er in deze auto een A.G.installatie met 6 mm injectoren, niets aan de hand zou je zeggen, gewoon even bellen met AG en een nieuwe bestellen.Maar dan komt het volgende probleem.

Deze injectoren zijn er niet meer

Mijn vraag is nu,wie heeft ergens op zolder of in het magazijn nog 1 of 2 SGI injectoren liggen van het type AG 600 061 of AG 600 062 .

Er is n.l. nog wel een oplossing , dat is 4 nieuw type injectoren met een nieuwe type lpg computer, kosten????Dus voor mij eigenlijk geen oplossing.

Hoop snel van één van jullie te horen.