525d commonrail met standkachel?

3 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2,5ltr
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-04-2008 20:48

[103014]Hallo,ik heb een probleem met de webasto standkachel.Het volgende doet zich voor;

Als ik een deur open van de auto hoor je hem aangaan en na een tijdje gaat ie vanzelf wel weer uit,of hoort dit ?

Ook gaat hij aan als ik op de sluitknop druk van de afstandsbediening.(als ie al op slot is)

In de display kan ik ook op een ingestelde tijd koude lucht laten blazen,kan dit ook met warme lucht met behulp van de standkachel?Volgens het instruktieboekje wel ,maar weet dus niet of dit een extra optie is.