Geplaatst: 22-04-2008 10:58
[103242]Deze auto brand af en toe het storingslampje. (auto met steeksleutel)
storingen uitgelezen. p1482. (relais 2 koelventilator )
vreemde is dat auto perfect loopt. koelfan slaat ook gewoon in en uit.
als motor koud is brand hij niet. na 5 a`10 minuten gaat hij branden.maar gaat ook weer uit.
soms gaat hij ook onder het rijden branden.
zet ik de auto stil ook al is het lampje uit en ik start
hem na 10 minuten dan gaat het lampje altijd branden.
heel enkel brand hij een dag niet.
relais al gewisseld dit heeft niets geholpen.
BVD.