3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-04-2009 22:48
[126638]Hoi,
Wie weet de service interval van een opel signum 2.2 dti? is dit nogsteeds 15000, of geld voor de signum 20 of 30000? ik heb geen onderhoudsboekje bij mijn signum ;)
mvg, Hans