Geplaatst: 17-04-2009 10:25
[126877]Ik heb staan een tdi 350 dkm gelopen draait 950 toeren stationair en trilt. Slaat af en toe af staionair en geeft storingscode EFI:715 brandstofpomp vervangen. Auto loopt verder perfect goede trekkracht in alle toerengebieden. Iemand een beter en goedkoper idee dan brandstofpomp vervangen?? LMM al doorgemeten is goed, solenoid brandstofinspuiting ook doorgemeten is goed.