Geplaatst: 20-04-2009 22:27
[127099]dit probleem doet zich niet voor in nederland,of gaat dat nog doen?op vakantie heuvelop met cruisecontroll en 140km voel je dat de motor trekkracht verliest.verbruiksmeter gaat naar 20l/100k of hoger.de cc geeft dus wel gas bij maar dan gaat de auto trillen en vervolgens sputteren en gooit vervolgens ook nog olie in de motor?grote rookpluimen achter de auto.olie bijgevild,kv ok .even later hetzelfde.dan maar zondercc en 120 doorgereden.in nl in de tunnels decc op 130 gezet en gaat alles ok.jammer dat mn mondeov6 beter ging maar minder boetes dan maar in het buitenland.hopelijk kan iemand mij de goede richting opsturen.afgezien dit rijdt ie natuurlijk beter dan die mondeo.e 39 januari1998/model1997?