Geplaatst: 06-01-2009 21:24
[119261]start goed, ook koud maar na 10 sec begint hij op 2 of 3 poten te lopen en slaat hij af, als ik de middelste 2 bougie kabels lostrek loopt i niet beter of slechter, wel goeie vonk en mischien wel een te rijk mengsel heb kabels en bobine al vervangen ook de 4 bougies, daarna liep hij even beter maar sloeg toch weer af toen de bougies losgedraaid en die waren al roetzwart niet nat ofzo maar wel pikzwart, ook nog veel rook uit de uitlaat dus geen verstopping, egr klep is ook nog goed.
wie heeft er nog een idee