Geplaatst: 07-01-2009 13:11
[119298]De auto kwam stil te staan en is toen naar de opel dealer gebracht. Hebben ze de motor uitgelezen en de ontsteking vervangen aan de cilinderkop. Vervolgens heeft de auto kuuren. Heb de ontstekings module en de bobine vervangen, maar dat mocht niet baten. Nu heeft die bobine wel een vonk tijdens het starten en soms ook niet. Mijn vraag is waar ik het nu moet zoeken? ECM of iets anders? contactslot?
Mvg. satish