loopt warm na vervangen koppakking

5 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 24v v6
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-01-2009 15:42

[119376]Na het vervangen van de koppakkingen loopt de ,motor langzaam warm.

onderste slang radiateur blijft steenkoud dus heb ik de thermostaat vernieuwd.

ook is de radiateur schoongemaakt om een betere doorstroming te krijgen.

dit mocht helaas allemaal niet baten.

ventilator gaat wel draaien maar dat komt door een sensor op het blok.

suggesties??

bij voorbaat dankm.bakker