Geplaatst: 09-01-2009 11:42
[119436]Wie weet hoe een vlamstart werkt van een transit 2.5 van 1996?
Bij ford weten ze het niet want dat is te lang geleden zeggen ze.
Is het te meten?en waneer werkt het?
Iig bij deze tempraturen slaat hij zeer slecht of niet aan.
Alleen diesel komt er uit de uitlaat.