loopt slecht als hij warm word

3 reacties

Opgelost

Merk
Toyota
Model
Hi-Ace
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-01-2009 17:01

hallo ik heb hier een hi ace die steeds slechter begint te lopen als hij warm word.

auto heeft 252000 gelopen.

geen lekkage's of iets vreemds te zien.

hij zet wel redelijk druk op het koelsysteem.

komen koppakkingen voor bij deze type's????

of kan het zijn dat een verstuiver gaat nalekken??


het lijkt er op waneer hij warmer word dat hij gaat inhouden en een beetje op drie cilinders gaat lopen.

maar als je hem stationair laat lopen is er niks aan de hand


heeft iemand een idee???


alvast bedankt

gr roy