2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-01-2009 21:52
[119704]motor loopt boven de 3000 toeren zoals het hoor
daar onder hoe meer gas je geeft hoe slechter hij loopt
uitlaatgas samenstelling is in orde
iemand een idee
gr dirk