Geplaatst: 02-01-2008 16:13
[95968]Goedendag collega`s ik heb een vraag over een uitlaatflens van een kat. van een 106 , deze is namelijk stuk geroest en ik heb gehoord dat er reparatie stukken voor zijn ... maar waar ben ik totaal vergeten.
( auto is van een kennis dus u raad het al , mag jiet te duur worden)
Heeft iemand een idee?
Het is zo een pijpje/flens dat met een 2bogenklem vastzit , 50 mm doorsnede.