Geplaatst: 29-06-2008 10:39
[106962]hallo daar na het vervangen van een lekke airco (dus dashbord helemaal los gehad) en gescheurd kachelleiding voetje (gaspedaal los gehad) hebben wij +- 20 km gereden daarna de auto stilgezet .10min hierna de auto weer gestart en niet meer op toeren komen.We hebben een nieuwe luchtmassa meter geplaatst en nog steeds hetzelfde weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan met het terug plaatsen van het dashbord of is er toevallig iets anders stuk gegaan? Ik weet alleen niet of het een orgineel luchtmassametertje was of een imi.