Motor draait niet mooi, inlaatcollector kapot, cilinderkop uitbouwen
Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof
Garageforum
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-02-2008 12:20
Moet je eens bij dit topic kijken: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=95327 . Dat probleem, een ook de foto, lijkt sprekend op dat van jou. Daar was de kop er echter al af.