Motor draait niet mooi, inlaatcollector kapot, cilinderkop uitbouwen

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2008 12:20

Moet je eens bij dit topic kijken: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=95327 . Dat probleem, een ook de foto, lijkt sprekend op dat van jou. Daar was de kop er echter al af.