Geplaatst: 16-04-2009 15:41
[126823]s,morgens slechte koppelingsdruk na vervangen koppelingscilinder op de bak na effe gereden te hebben wordt het beter. (voelt aan als lucht)
zit geen ontluchtingsnippel op de cilinder, heb ook geen idee hoe dit systeem te ontluchten is.
rij er al een paar weken mee en wordt niet beter (er is mij verteld dat dit door rijden beter moet worden)