Geplaatst: 22-04-2009 19:28
[127218]Hallo Collega,
Ik heb het volgende probleem met lampje van ESP
Onder het rijden gaat zomaar het lampje van ESP branden. bij het uitlezen via ABS komt het nummer 18265 te voor schijn.
Hier staat bij motervermogen,het abs lampje brand niet bij deze storing.
Via het motermangement komt storing instrumenten paneel te voorschijn dit nummer weet ik niet.
Onder het rijden merk je er niks van,alles fucntioneert goed.
Wie heeft een oplossing.
Alvast bedankt.