Probleem met verlichting

6 reacties

Merk
Suzuki
Model
Swift
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-04-2009 20:11

[127343]Probleem is als volgt, als je de stadsverl inschakeld gaat alles gewoon aan, hierbij gaat ook het dimlicht heel zwak branden.(dit hoort niet zo)

Ga je schakelen naar het dimlicht gaat de stadsverl voor uit achterlichten gaan uit, radio gaat uit.

Dimlicht gaat gewoon aan.

Heb snel de connectoren op de zekeringskast bekeken maar daar kan ik zo snel niets aan zien.

Iemand een idee??/??