Geplaatst: 01-07-2008 20:21
Wie kan mij helpen?
Stationair loopt hij perfect, maar met het acceleren loopt hij niet op alle 6 z'n cilinders.
Ik heb heb uitgelezen en hij geeft ontstekingsonderbreking cilinder 6 aan.
Komt het vaak voor dat de bobine kappot gaat? Anders ga ik nog even met de scoop meten.
Dan heb ik bij dezelfde bmw nog een probleempje als er een aanhangwagen achter hangt loopt de temperatuur op in 't rood, ik dacht zelf de viscokoppeling van de koelventilator.
Ik heb nie zo'n verstand van bmw's dus wie kan mij helpen voordat ik onkosten ga maken voor de klant