Geplaatst: 06-02-2008 12:46
Hallo,
Wij hebben hier een Atos 1.0 van 2000, die inhoud onder het rijden en soms afslaat bij een stoplicht.
Bougie's, bougiekabels verdeelkap en rotor hebben we reeds vervangen.
Heeft iemand een oplossing voor ons probleem?
Alvast bedankt,
Groet,
Sjaak.