Geplaatst: 06-02-2008 21:53
Hallo,
Ik heb een focus 1.6 met 155.000 km op de teller.
Als ik met warme motor rij en ik rem af (niet op de motor) voor een stoplicht en de auto staat
stil dan zakt het toerental in rond +/- 550 onw.Dit doet de auto altijd maar 1 keer tijdens het stilstaan.
Motor is nog nooit afgeslagens als het probleem zich voor doet.
Met file rijden is dit helmaal hinderlijk.Nu is de auto al uitgelezen en heeft geen DTC in het systeem.
Als de motor koud is heb ik hier geen last van i.v.m. ook het toerental wat hoger ligt tijdens de opwarm fase.
Nu heb ik de gasklephuis schoon gemaakt zonder verbetering.Bobine en bougies zijn ook al vervangen en distributieriem
is pas vervangen.(klacht was hier voor het vervangen van de riem ook al aanwezig).
Wie heeft er een oplossing voor mij??
al vast bedankt..
Fred