Geplaatst: 07-02-2008 15:33
[98513]Ik heb een Combo 1700 diesel staan, en daar heeft de klant, per ongeluk olie in het koelsysteem gegooid, en dat moet er weer uit, nu heb ik al een poging gedaan om dat er met soda en heet water weer uit te krijgen, maar tot heden, geen suc6, er blijft olie naar boven komen, en de kachel radiateur lijkt ook dicht te zitten, want het water is inmiddels ruim 90 graden, maar de kachel blijft bijna koud.
wie weet een middel waarmee ik de boel kan ontvetten, zonder dat alles word aangetast door die zelfde ontvetter ?
en eventueel een adres waar dit te koop is
Gert