Geplaatst: 09-02-2008 23:54
Hi,
Ik heb hier een opel met het volgende probleem.
Acculampje ging ineens branden,laadstroom gemeten was te laag.
Dus Dynamo vervangen nu is de laadspanning goed maar het lampje blijft nog steeds branden.
Iemand dit al eens mee gemaakt ?
Ik las hier ergens hetzelfde probleem met een Corsa maar weet niet of dit hetzelfde is.
Gr Jeroen