Geplaatst: 15-12-2008 21:58
[117708]Deze mondeo heeft een kleine lekstroom. Na een paar dagen stilstaan is de accu leeg. Bij het zoeken kwam naar voren dat het relais (van o.a. de binnenverlichting) aan blijft staan. Deze wordt constant aangestuurd.
Weet iemand misschien hoe waar die stuurspanning vandaan komt?