Geplaatst: 14-07-2008 22:54
hallo
bij het starten slaat de motor gelijk aan maar lijkt wel of deze op 2,5 cilinder draaid . na een tijdje rijden loopt hij wel beter maar nog niet 100%
tijdens het uitlezen geen fouten . maar warneer ik met vagcom kijk bij de stationair inspuiting kanaal 13 dat zie ik de 1e en 2e cinlinder de inspuiten beetje schommel rond de -0.13mg/r de 3e cilinder staat vast op +2.88mg/r de maximale waarde wat ik begreep.
kan er een verstuiver stuk zijn ? en hoe kan ik dat het beste testen ?
gr daan