slaat goed aan maar loopt niet mooi stationair

4 reacties

Merk
Audi
Model
A2
Type
TYPE 8Z
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4tdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-07-2008 22:54

hallo


bij het starten slaat de motor gelijk aan maar lijkt wel of deze op 2,5 cilinder draaid . na een tijdje rijden loopt hij wel beter maar nog niet 100%

tijdens het uitlezen geen fouten . maar warneer ik met vagcom kijk bij de stationair inspuiting kanaal 13 dat zie ik de 1e en 2e cinlinder de inspuiten beetje schommel rond de -0.13mg/r de 3e cilinder staat vast op +2.88mg/r de maximale waarde wat ik begreep.


kan er een verstuiver stuk zijn ? en hoe kan ik dat het beste testen ?


gr daan