Geplaatst: 17-12-2008 22:45
[117884]Wie kan mij helpen.
De smart start niet,op het display verschijnen 3 streepjes, soms maar 1 streepje.
Heel af en toe kan de auto wel gestart worden, valt dan wel in eens spontaan weer uit.
De koppelings actuator is al vervangen.
Graag een reaktie.