Geplaatst: 18-12-2008 20:39
dit is de zelfde motor als bij peugeot vandaar hier ook mijn bericht
hallo ik heb een probleem met een jumper 3 met 2,2 puma diesel hier zijn al veel problemen mee geweest eerst is erg klep vervangen div keren update gehad daarna hebben we 4 verstuivers vervangen omdat hij op 3 cil liep paar maand later raildrukbegrenzer vervangen inv met steeds in noodloop met optrekken. nublijft dit probleem erin dat hij soms inhoud paar keer per dag dat als hij optrekt hij even een seconde a paar seconde inhoud dan als een speer vooruit gaat. er staan geen storingen in de td weet het ook niet omdat er geen storingen in staan . nieuwte software zit er in
WIE WEET HIER RAAD MEER!
alle info is welkom