houd soms in bij optrekken een sec dan gaat hij weer (geen storing)

6 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Boxer
Onderwerp
Motor
Motorcode
2,2 puma
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-12-2008 20:39

dit is de zelfde motor als bij peugeot vandaar hier ook mijn bericht



hallo ik heb een probleem met een jumper 3 met 2,2 puma diesel hier zijn al veel problemen mee geweest eerst is erg klep vervangen div keren update gehad daarna hebben we 4 verstuivers vervangen omdat hij op 3 cil liep paar maand later raildrukbegrenzer vervangen inv met steeds in noodloop met optrekken. nublijft dit probleem erin dat hij soms inhoud paar keer per dag dat als hij optrekt hij even een seconde a paar seconde inhoud dan als een speer vooruit gaat. er staan geen storingen in de td weet het ook niet omdat er geen storingen in staan . nieuwte software zit er in

WIE WEET HIER RAAD MEER!

alle info is welkom