Geplaatst: 19-12-2008 19:29
[117989]hallo,
ik heb maandag of dinsdag een VW Caddy om een distributieriem te vervangen.
wil iemand de gegevens plaatsen van merktekens, moet er ook speciaal gereedschap gebruikt worden ?. ik heb alle spullen van de dealer. moet je de spanrol zelf nog spannen of is het een zelfspannende spanner (er zit wel een klemmetje in de spanner). ga ook de waterpomp vervangen. waar zitten de punten om de boel te ontluchten ?
Chassisnr. WV1zzz2kz5x022844
alvast bedankt :)