Geplaatst: 10-02-2009 22:54
[122086]veel olie in de interkoeler, oliecarter was leeg ik denk zelf dat de turbo lek is maar heeft iemand nog een hint wat er meer kapot kan gaan met dit motorblok.
de klacht van de klant was; ging niet harder dan 70 km/h meer en is deels op hol geslagen nadat deze was afgezet.
de kop heb ik er af gehaalt is een en al olie en verstuivers verstopt.