Geplaatst: 10-02-2009 22:37
Hallo,
ik heb een klant rijden die het probleem heeft dat de wagen afslaat bij naderen van stoplicht of zo als de motor nog koud is. Ik heb al eerder de nokkenas sensor vervangen en in de computer staan geen fouten. de motor loopt verder gewoon goed en het probleem doet zich niet voor bij warme motor.
Iemand een idee?
Groet Chris