Geplaatst: 11-02-2009 18:41
[122144]motor loopt op 3 cilinders.
witte rook dit is onverbrande brandstof.
compressie is 22 bar
in overleg revisie zijn het de klepstoters.
deze vervangen.
verstuivers kon het niet zijn ?
(kunnen ze daar ook niet testen.)
motor loopt nog beroerd. ze zeggen na enige tijd.
ben er nog niet geweest.
zij denken dat het nu uit de motor komt.
heeft iemand nog een idee of heeft zoiets mee gemaakt.
tot zover alvast bedankt.