Geplaatst: 13-02-2009 17:55
[122300]hoi,
de motor krijgt benzine tot aan de common rail maar slaat niet aan . ontsteking is gecontroleerd.kan er nog een andere oorzaak zijn buiten defecte inspuiters.
indien iemand een oplossing weet zou ik dat graag vernemen.
bedankt bij voorbaat.