Geplaatst: 16-07-2008 14:28
[108128]heb een kleine probleem met mijn auto,in de 5de versnelling,
bij snelheden boven de 50 gaat het goed,maar zodra ik hem in zijn 5 zet en stilstaat,blijft hij vastzitten krijg hem met heel veel moiete eruit.
voor de rest heb ik helemaal geen problemen met de bak en de koppeling is ook goed?????
heeft iemand ervaring ermee!!!!!!!!!!!!!
mvg
sam